Skuteczna reklama gabinetu dentystycznego pozwoli przedstawić wizytę u stomatologa w atrakcyjnym świetle. Dzięki pozytywnym opiniom oraz kampanii wizerunkowej możemy ocieplić wizerunek dentysty w oczach pacjentów. W jaki sposób reklamować swoje usługi, aby wzbudzić pozytywne reakcje oraz zainteresowanie potencjalnych klientów?
Wybór nowego dentysty jest dla większości pacjentów związany z researchem oraz sprawdzeniem rekomendacji. Dlatego, aby zyskać nowych klientów, należy zadbać o tych dotychczasowych. System poleceń jest wciąż jedną z najskuteczniejszych metody promocji. Opinie online wystawiane po zabiegu, działają podobnie jak kreatywne kampanie wizerunkowe.
Zanim zaczniemy reklamować gabinet dentystyczny, należy sprawdzić, czy personel reprezentuje wysoką jakość obsługi. Ważne też, aby każdy pacjent czuł się komfortowo oraz bezpiecznie. Kulturalny personel, dobra organizacja oraz nowoczesne wnętrze, nie pozostaną przez niego niezauważone. Wygląd gabinetu powinien być przede wszystkim schludny oraz czysty. Jasne, neutralne światło oraz nowoczesny wystrój pozwoli, aby pacjent w komfortowych warunkach oczekiwał na wizytę.
Zbudowana tym sposobem pozytywna opinia, bezpośrednio przełoży się na zwiększenie ilości naszych klientów. Polecenie nas swoim bliskim, czy znajomych zadziała podobnie, jak prowadzenie szerokiej kampanii wizerunkowej. Warto więc cały czas udoskonalać swoje usługi.
Kiedy już upewnimy się, że nasz gabinet działa na najwyższym poziomie, warto skupić się na szerokiej reklamie w internecie. Jednym z najczęściej wykorzystywanych środków przekazu są social media. Portale społecznościowe pozwalają na dotarcie do szerokiego grona odbiorców, a my możemy je wykorzystać na co najmniej kilka sposobów.
Prowadzenie konta na social mediach umożliwi nam także ocieplenie wizerunku marki. Regularna publikacja postów pomoże użytkownikom lepiej nas poznać. Informacje o firmie, czy też stomatologiczne porady i wydarzenia z życia gabinetu to sposób na zwiększenie zasięgu oraz zainteresowania.
Przyszli klienci będą także kierować się opinią dostępną na fanpage’u. Dlatego też tak ważne jest, aby dbać o ciągłe doskonalenie swoich usług. O naszym wizerunku decyduje także sposób prowadzenia komunikacji, udzielanie porad oraz utrzymywanie kontaktu z obserwującymi.
Ponadto większość social mediów pozwala na kreowania kampanii płatnych, które powiększą efekt. Ich prowadzeniem można zająć się samemu albo też zlecić to zewnętrznej agencji marketingowej. Profesjonalnie prowadzony fanpage i wysoka opinia użytkowników wywrze pozytywne wrażenie na potencjalnych klientach.
Social Media nie są jednak jedynym medium, dzięki któremu możemy promować swój gabinet stomatologiczny. Kampanie GoogleAds pozwolą na zwiększenie ruchu, dzięki linkom sponsorowanym w wyszukiwarce.
GoogleAds – wcześniej Google AdWords – to narzędzie, które umożliwia wyświetlenie witryny w wynikach nieorganicznych. Dzięki temu strona naszego gabinetu będzie wyświetlać się na samej górze listy. Zwiększając przy tym liczbę odwiedzających.
Jedną z niewątpliwych zalet GoogleAds jest wygodny system rozliczenia – pay per click. Reklamodawca może wybrać, czy chce płacić za każde wejście na stronę, dokonanie konwersji, czy też wyświetlenie reklamy w określonej liczbie. Trzeba jednak pamiętać, aby stale optymalizować kampanię oraz zasilać jej budżet.
Żeby reklama GoogleAds była skuteczna, potrzebujemy nie tylko chwytliwego hasła reklamowego, ale także listy słów kluczowych, dla których ma być ona wyświetlana. Ponadto jednym z czynników, który decyduje o wyświetleniu reklamy, jest strona docelowa. Warto więc zadbać o jej optymalizację. Jednym z aspektów jest dostosowanie witryny zarówno do urządzeń deskoptowych, jak i mobilnych. Dzięki temu zwiększymy także wygodę użytkownikom, którzy poszukują nowego dentysty na telefonie.
Prowadzenie kampanii GoogleAds może być niezwykle efektywne. Linki sponsorowane są jednymi z częściej wybieranych stron w wyszukiwarce. Dlatego też warto zainwestować w to medium. Należy jednak pamiętać o konieczności ciągłego doskonalenia kampanii, zarówno pod kątem copywritingu, jak też danych demograficznych. Powierzenie tego zadania profesjonalnej agencji da nam gwarancję skuteczności.
Czytaj również:
Pacjenci przed wyborem nowego dentysty nie kierują się tylko ceną. Jednym z najważniejszych czynników jest przede wszystkim opinia o lekarzu w internecie. Dzięki temu przyszły pacjent wie, czego może się spodziewać oraz czy może czuć się bezpiecznie.
Oprócz budowania dobrego wizerunku i pozytywnej opinii warto skorzystać także z możliwości, jakie oferują nam kampanie promocyjne. Zarówno GoogleAds, jak i social media, odpowiednio wykorzystane, mogą przyczynić się do zwiększenia zainteresowania naszym gabinetem. Warto takie działania powierzyć profesjonalnej agencji marketingowej, która zadba o wszystkie aspekty treściowe oraz techniczne. Pozwoli to na osiągnięcie jeszcze lepszych rezultatów.