Blog

7 września 2022
jak dodać firmę do google

Jak dodać firmę do Google?

Co to jest wizytówka Google Moja Firma i dlaczego jej potrzebuję? Wizytówka Google My Business to bezpłatny wpis biznesowy, który pojawia się, gdy ludzie szukają Twojej […]
7 lipca 2020
Dlaczego opinie Google zniknęły

Dlaczego opinie Google zniknęły?

Utracone opinie Google to bolesna strata dla każdego, kto tego doświadczył. Pocieszeniem jest jednak fakt, że nie jesteśmy w tym sami. Opinie Google są usuwane z […]
25 maja 2020
Co to jest optymalizacja techniczna strony

Co to jest optymalizacja techniczna strony?

Optymalizacja strony to jeden z najważniejszych aspektów technicznych. Bez niej wszelkie działania związane z content marketingiem oraz pozycjonowaniem, nie przyniosą oczekiwanych rezultatów. Ponadto optymalizacja ułatwia indeksację […]
7 kwietnia 2020
Co to jest wizytówka Google

Co to jest wizytówka Google?

Wizytówka Google to szansa na pozyskanie klienta i opowiedzenia mu o sobie jeszcze na poziomie strony z wynikami. Adres, zdjęcie, numer telefonu – to tylko część […]
11 marca 2020
Co daje pozycjonowanie strony

Co daje pozycjonowanie strony?

Wszyscy mówią o tym, że pozycjonowanie to podstawa i bez niego nie zaistniejemy w sieci. Czy jednak wiemy, jakie faktycznie korzyści przynosi nam SEO oraz kiedy […]
3 lutego 2020
Czy pozycjonowanie mi wystarczy

Czy pozycjonowanie mi wystarczy?

Pozycjonowanie jest w Polsce jednym z głównych działań, jakiego podejmują się marketingowcy. Należy on do jednych z najbardziej kluczowych czynników, jakie decydują o zakupie bądź skorzystaniu […]
20 stycznia 2020
Artykuł sponsorowany – uniwersalne narzędzie w marketingu online

Artykuł sponsorowany – uniwersalne narzędzie w marketingu online

Czemu artykuły sponsorowane są tak pożądaną formą reklamy? Ponieważ są nienachalne i dostarczają użytkownikowi najlepszej treści oraz nowej wiedzy. Sprawdź, jak pisze się profesjonalne artykuły sponsorowane […]
11 stycznia 2020
Co to jest NAP

Co to jest NAP i jak może pomóc przy pozycjonowaniu lokalnych biznesów?

Wizytówki wirtualne, czyli NAP, odgrywają ważną rolę przy pozycjonowaniu i zwiększaniu świadomości marki. Żeby uzyskać pożądane efekty, warto zadbać nie tylko o ich aktualność, ale także […]
6 stycznia 2020
Teksty SEO — jak napisać poprawnie tekst pod pozycjonowanie

Teksty SEO — jak napisać poprawnie tekst pod pozycjonowanie

Teksty SEO to z pewnością bardzo często używane teksty w celu pozycjonowania witryny. Najczęściej oprócz samych informacji dla użytkowników, teksty muszą również być atrakcyjne dla Google, […]
2 stycznia 2020
Audyt stron internetowych — co to takiego

Audyt stron internetowych — co to takiego?

Audyt stron internetowych to podstawowe narzędzie do diagnozowania naszej witryny przed lub w trakcie jej pozycjonowania. Audyt taki staje się również coraz bardziej popularny i coraz […]